Google Mijn Bedrijf | Gebruiker toevoegen
Een gebruiker bij Google Mijn Bedrijf kun je op de volgende manier toevoegen.
Eigenaren en beheerders toevoegen
- Log via uw computer in bij Google Mijn Bedrijf. Selecteer een locatie (indien er meerdere locaties zijn).
- Ga naar het menu en klik op Gebruikers.
- Klik rechtsboven op Nieuwe gebruikers uitnodigen.
- Voer de naam of het e-mailadres in van de gebruiker die u wilt toevoegen.
- Kies een rol voor de gebruiker: Eigenaar, Beheerder of Locatiebeheerder
- Klik op Uitnodigen.
Eigenaren en beheerders toevoegen via de Google Mijn Bedrijf App
- Open de Google Mijn Bedrijf-app op uw Android-telefoon of -tablet. Selecteer een locatie (indien er meerdere locaties zijn).
- Ga naar het menu en klik op Gebruikers beheren.
- Tik op Gebruiker toevoegen. (rechtsboven)
- Voer de naam of het e-mailadres in van de gebruiker die u wilt toevoegen.
- Kies en dan Eigenaar, Beheerder of Locatiebeheerder om de rol van de gebruiker te selecteren.
- Bevestig het e-mailadres en tik op Verzenden.