Google Mijn Bedrijf | Gebruiker toevoegen

Een gebruiker bij Google Mijn Bedrijf kun je op de volgende manier toevoegen.

Eigenaren en beheerders toevoegen

  1. Log via uw computer in bij Google Mijn Bedrijf. Selecteer een locatie (indien er meerdere locaties zijn).
  2. Ga naar het menu en klik op Gebruikers.
  3. Klik rechtsboven op Nieuwe gebruikers uitnodigen.
  4. Voer de naam of het e-mailadres in van de gebruiker die u wilt toevoegen.
  5. Kies een rol voor de gebruiker:  Eigenaar, Beheerder of Locatiebeheerder
  6. Klik op Uitnodigen.

Eigenaren en beheerders toevoegen via de Google Mijn Bedrijf App

  1. Open de Google Mijn Bedrijf-app op uw Android-telefoon of -tablet. Selecteer een locatie (indien er meerdere locaties zijn).
  2. Ga naar het menu en klik op Gebruikers beheren.
  3. Tik op Gebruiker toevoegen. (rechtsboven)
  4. Voer de naam of het e-mailadres in van de gebruiker die u wilt toevoegen.
  5. Kies en dan Eigenaar, Beheerder of Locatiebeheerder om de rol van de gebruiker te selecteren.
  6. Bevestig het e-mailadres en tik op Verzenden.

Nog hulp nodig? Neem contact op Neem contact op