Office 365 agenda delen met collega's

Het kan handig zijn als collega's inzicht hebben in elkaars agenda. Om dat in te stellen neem je de volgende stappen:

  1. Log in op https://office.com. De eerste keer wordt nog de taal gevraagd (Nederlands) en de tijdzone (Amsterdam).
  2. Ga naar Apps > Alle Apps > Calendar (of Agenda).
  3. Je ziet dan links bij Mijn Agenda's:

    Screen-Shot-2020-01-14-at-16-53-54.png
  4. Klik op Delen en machtigen.

    Je ziet dan de mogelijkheid om de naam of het mailadres in te typen en te kiezen voor Alleen inzien of ook kunnen wijzigen/toevoegen:


    Bijvoorbeeld:



    Kies dan bijvoorbeeld Kan bewerken als iemand nieuwe agenda-items moet kunnen toevoegen en klik op Delen.

  5. Er wordt een mail gestuurd naar degene die je hebt ingevuld. Die moet dan klikken op Accepteren en die krijgt dan alles in beeld van die agenda.
Heeft dit je vraag beantwoord? Bedankt voor de feedback! Er was een probleem met het versturen van de feedback

Nog hulp nodig? Neem contact op Neem contact op